| Kursy górnicze | |
Wysłany: Sob 16:07, 13 Gru 2014 |
|
|
Dawid |
Górnik |
|
|
Dołączył: 13 Gru 2014 |
Posty: 1 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czołem Jestem studentem Górnictwa i geologii,po skończeniu studiów chciałbym pracować w kopalniach odkrywkowych. Mówi się,że aby dostać pracę najlepiej mieć jakies doświadczenie i kursy-wiadomo pracodawcy lepiej patrzą na takie dokumenty.
Moje pytanie brzmi jakie kursy obecnie mogę zrobić,szkolenia itp.
Bede zdawał egzamin-koparka klasa 3 za rok 2 itp,ale oprócz tych kursów co jeszcze mogę zrobić
z góry dziękuję |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Śro 21:25, 17 Gru 2014 |
|
|
Piotr |
Nadgórnik |
|
|
Dołączył: 28 Paź 2014 |
Posty: 6 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cześć Dawid
Jeżeli planujesz pracę na kopalni odkrywkowej w dozorze górniczym to na tym etapie raczej nie znajdziesz szkoleń, które Ci ułatwią znalezienie pracy. Ja bym proponował zapisanie się do jednego z kół naukowych jakie na pewno działają na Twojej uczelni. Koła takie organizują wyjazdy do różnych kopalń gdzie możesz już nawiązać pierwsze kontakty. Jeżeli masz do odbycia praktykę w okresie wakacji to postaraj się odbyć ją na kopalni która Cię interesuje - napisz do przedsiębiorcy prośbę o umożliwienie odbycia takiej praktyki (najczęściej się zgadzają) i jeżeli się wykażesz to duża szansa, że Cię później zatrudnią (jak tak zrobiłem i zadziałało). Najważniejsze jest zaangażowanie, determinacja i chęci. No i jest to proces długotrwały - musisz budować swoją markę i pokazywać, że warto z tobą współpracować. Pracodawca musi wiedzieć po rozmowie z tobą, że jesteś osobą w którą warto zainwestować. Same szkolenia według mnie niewiele dają - liczy się osoba.
Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania to pisz i zapraszam na mojego bloga [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
| Kursy | |
Wysłany: Czw 15:37, 08 Sty 2015 |
|
|
pkawalec |
Administrator |
|
|
Dołączył: 06 Lis 2007 |
Posty: 86 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Czesc!
Generalnie zgadzam sie z Piotrkiem, ale z drugiej strony mysle ze cos jednak mozesz zrobic.
Kurs operatora koparki - super sprawa, super pomysl, gratuluje!
Wlasnie w tym kierunku powinienes isc. W przyszlosci, jako osoba dozoru bedziesz nadzorowal operatorow. Znajomosc ich pracy na pewno bedzie bardzo przydatna. Dlatego dobrze byloby zastanowic sie tez nad kursem na operatora wiertnicy.
Proponuje tez skontaktowac sie z glownymi producentami sprzetu, CAT, Komatsu, Sandvik oferuja szkolenia ktore moga sie przydac. Raczej nie za darmo
Kolejna wazna umiejetnosc - srodowisko graficzne CAD. Najlepszy bylby jeden z programow branzowych (np. Surpac) ale AutoCAD dla surowcow skalnych powinien wystarczyc.
Nie wiem na ktorym roku jestes, ale proponuje studia drugiego stopnia, albo drugi fakultet z geologi lub geodezji. takie polaczenie pozwoli zrobic dodatkowe zatwierdzenia, a to daje duza przewage na rynku pracy i w samej pracy zawodowej.
Pozdrawiam
Pawel |
|
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pkawalec dnia Czw 15:38, 08 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
| | |
Wysłany: Pon 10:28, 11 Lip 2016 |
|
|
Rodgers |
Szef wszystkich szefów |
|
|
Dołączył: 11 Lip 2016 |
Posty: 325 |
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Skąd: Kraków |
|
|
|
|
|
|
|
|
Wiadomo, że robienie dodatkowych kursów jest opłacalne. Jeżeli tylko masz taką możliwość to działaj śmiało. Z pewnością Ci się to opłaci i będzie łatwiej o dobrą pracę. Pamiętaj tylko, że to nie papierek jest najważniejszy, ale to co masz w głowie. Jeżeli masz zamiar robić coś tylko dla dokumentu to lepiej sobie od razu odpuścić. Jeżeli jednak chcesz coś osiągnąć to jak najbardziej masz taka możliwość |
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Forum www.odkrywka.fora.pl Strona Główna » Forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
|